fredag 2. januar 2015

Topplue med dusk.


Først vil jeg ønske alle et riktig godt nytt år - håper rakett hysteriet og champagne brusen er over - hverdagen er igjen her.

Og her ligger man ikke på latsiden, 2015 skal bli et knall oppskrifts år - mulighet til å forlenge antall timer pr døgn?? Føler det trengs til tider, men alle bestillinger og oppskrifter som skal lages. Veldig glad for alle som test strikker produktene det lages oppskrift til, dere er toppers, tusen takk :)

I dag har jeg lagt ut oppskrift på en topplue med dusk. Denne lagde jeg til min nevø, Malthe til jul. Det ble et sett med knappeskjerf til, riktig så fint.
Lua ble faktisk til en natt jeg ikke fikk sove, hadde et par bilder i hodet så stod like godt opp å strikket den. Høres nok fryktelig enkelt ut og for å være ærlig var det ikke såååå veldig vanskelig heller. Men ble jo noe trøtt dagen etter da, hehe - men slik er det ha søvnproblemer som kommer i hytt og pine, godt det kommer noe ut av det som kan glede andre til syvende og sist.



Oppskriften kan du kjøpe og få direkte på din mail igjennom Ravelry

Du kan også få kjøpt oppskriften via EPLA

Ferdig produkt kan også bestilles via EPLA

Det er litt ventetid på ferdige produkter - så vær ute i god tid :)









Ha en fortsatt kreativ 2015

Monica/Babyzonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar