torsdag 5. juni 2014

Uro - Baby mobile

Det finnes så mye søtt og fint, og på vår leting etter nye og kreative ideèr - ser vi jo så mye vi har lyst til  lage.
Vi har lagt vår elsk på heklede sauer av alle ting.
Sauene så vi på Pinterest laget i forskjellige varianter, så vi bestemte oss for å lage vår egen.


På bildet nedenfor ser du en bestilling til kunde vi fikk over instagram - hun ønsket sauene i litt "røffere" farger og valgt da hvilke hun ville bruke.
Resultatet ser du her - vi syns det ble en fresh uro som den lille garantert vil ligge å kikke på.



På bildet under, ser du en mer dus variant av de samme sauene.




Dette er en flott barsel eller babyshower gave, eller rett og slett en gave som er artig å lage og ikke minst å gi bort.

Du kan bruke restegarn, dobbel baby ull i de fleste varianter fungerer veldig fint.
Selve "ulla" er Canto fra Sandnes. Det som er så trist, er at dette garnet skal ut av produksjonen.
Du kan fint erstatte med boucle - hekler du med den tynne så bruk dobbelt tråd.



Disse sauene kan du kjøpe oppskrift på HER
Ønsker du å kjøpe ferdig produkt - får du det HER

Vi beklager at ikke alle oppskriftene har kommet på plass, men det er tekniske problemer hos Epla om dagen.
Håper at dette er i orden i løpet av morgen dagen.


Klem fra 









1 kommentar:

  1. Hei. Jeg kjøpt oppskrifta av lua i noenfarge i fjord. Å glemt å skrive den ut. Så hær om dagen kom jeg på at jeg hadde den oppskrifta å ville strikke den. Så fant fram mailn dær oppskrifta var og når jeg trykker på å laste ned filen så virket den ikke. Så finner jeg heller ikke noen plass p kjøpe den på nytt? Har veldig lyst til å strikke denne lua. Så håper du kan hjelpe meg �� da har jeg blitt veldig glad �� så håper du ser denne meldingen og at du svarer meg �� mvh June ��

    SvarSlett